1403-07-18 11:35
31
0
91692
فرمانده سپاه گرگان:

وعده صادق ۲ صلابت ایران را نشان داد

فرمانده سپاه گرگان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ به رخ کشیدن ناتوانی سامانه پدافندی دشمن در برابر سامانه آفندی جمهوری اسلامی ایران بود که صلابت و اقتدار کشورمان را در دنیا نشان داد.

محمود علیخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در خصوص عملیات غرورآفرین و موفقیت‌آمیز وعده صادق ۲ اظهار کرد: عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ یک عملیات ترکیبی، سایبری و غافلگیرانه بود و درحقیقت مهمترین دستاوردهای عملیات وعده صادق ۲ احیا و بازسازی جبهه مقاومت بود.

وی مهمترین رکن عملیات وعده صادق ۲ را غافلگیری رژیم صهیونسیتی برشمرد و تصریح کرد: ما در زمینه سایبری دشمن را غافلگیر کردیم و این جنگ روانی، ضربه مهلکی بر پیکره رژیم صهیونسیتی شد.

علیخانی مهمترین دستاوردهای عملیات وعده صادق ۲ را احیا و بازسازی جبهه مقاومت برشمرد و گفت: رژیم صهیونیستی اکنون در یک باتلاق عمیق گیر کرده است و باید حماسه عظیمی که در عملیات وعده صادق ۲ صورت گرفت با رویکرد استکبارستیزی در دستور کار قرار گیرد.  

وی با بیان اینکه جهاد تبیین در راستای عملیات وعده صادق ۲ یک امر ضروری است، گفت: اجرای موفقیت‌آمیز، موثر و مقتدارنه عملیات وعده صادق ۲ بار دیگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را در عرصه نظام بین‌الملل به تصویر کشید که در راستای باید در جامعه تبیین و روشنگری صورت گیرد.

فرمانده سپاه گرگان با تاکید بر اینکه رزمندگان جبهه مقاومت با قدرت مضاعف به کارشان ادامه می‌دهند، تصریح کرد: تجمع پرشور مردم از عملیات وعده صادق ۲ در خیابان شهرداری گرگان بسیار تحسین‌برانگیز بود و نشان داد که ابعاد و اهمیت این عملیات به اندازه‌ای است که می‌توان آن را نقطه عطفی در روند تحولات سیاسی و امنیتی منطقه غرب آسیا به حساب آورد.

علیخانی عملیات وعده صادق ۲ را ترکیب نمایش قدرت و اعمال کیفی قدرت جمهوری اسلامی ایران خطاب کرد و گفت: در عملیات وعده صادق ۲ شاهد آن بودیم که ۹۰ درصد موشک‌ها به اهداف مورد نظر اصابت کرد و این یعنی شکست آمریکا است.

علیخانی با اشاره به اینکه پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله نشان دهنده توان بالای کشور در وارد ساختن ضربات مهلک به رژیم و ناتوانی سامانه‌های پدافندی آن در برابر توان آفندی ایران است، افزود: این عملیات به طور حتم منجر به تقویت بازدارندگی کشور خواهد شد.  

وی به هم ریختن تمرکز عملیاتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و ایجاد محدودیت در پیشروی زمینی در جنوب لبنان را از دیگر دستاوردهای عملیات وعده صادق ۲ دانست و افزود: دشمن تصور نمی‌کرد عملیات وعده صادق ۲ با این سطح از موفقیت اجرا شود.  

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یکی از مهمترین ارکان عملیات وعده صادق ۲ را اصل غافلگیری آن برشمرد و افزود: این دستاوردهای غرورآفرین ماحصل تلاش‌های شهید تهرانی مقدم و سردار حاجی‌زاده است دشمن فهمید اگر خط قرمزها را رعایت نکند جمهوری اسلامی ایران با کسی تعارف ندارد.

وی با تاکید بر جهاد تبیین در جامعه افزود: جهاد تببین باید در دستور کار قرار گیرد و حماسه‌ای که در عملیات وعده صادق ۲ انجام شد باید با رویکرد استکبارستیزی صورت گیرد.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.